1. Sposób dostawy
Sposób dostawy wybiera Klient podczas procesu zakupu przed wykonaniem płatności. Sprzedawane produkty dostarczane są przez renomowane firmy kurierskie, albo – jeśli gabaryty na to pozwolą – wysyłane są do wskazanego przez Klienta paczkomatu firmy InPost.
Koszty dostawy zależą od rodzaju, wagi i gabarytów zamawianego produktu oraz wartości zamówienia. Wartość zamówienia może spowodować, że wysyłka będzie darmowa.
Standardowy obowiązujący koszt dostawy wynosi: 12 zł.
2. Odbiór osobisty
Jest możliwy w mieście Lubin k. Legnicy (woj. dolnośląskie). Termin odbioru ustalamy korespondencyjnie lub telefonicznie.
3. Realizacja i wysyłka
Realizacja wysyłki odbywa się do 3 dni roboczych od dokonania zakupu. Zamówione obrazy są zupełnie nowe, tzn. powstają po dokonaniu zakupu. Przewoźnicy gwarantują, że dostarczą przesyłkę w ciągu 3 dni roboczych licząc od dnia jej nadania.
4. Paczka uszkodzona. Co robić?
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub braku kompletu, należy tę uwagę zasygnalizować pracownikowi firmy przewozowej. Kurier razem z odbiorcą powinni sporządzić tzw. protokół szkody. Protokół podpisują kurier i odbiorca (który otrzymuje kopię).
W przypadku paczkomatów InPostu protokół szkody zgłosić można za pomocą formularza, który dostępny jest na ich stronie: Protokół szkody – InPost.
Warto zrobić zdjęcia i pośpieszyć się ze zgłoszeniem tej reklamacji. Każda firma przewozowa ma swoje warunki reklamacji. Z reguły szkodę zgłaszać można do 3 dni roboczych, a najlepiej natychmiast w obecności kuriera.
Po sporządzeniu protokołu szkody proszę o kontakt mailowy i podesłanie zdjęć na: kontakt@tdart.pl